Content marketing + B2B = sant

Harvard Business Review konstaterar något vi redan visste: ”A LinkedIn survey found that B2B buyers are five times more likely to engage with a sales rep who provides new insights about their business or industry.”

Vad betyder detta? Jo, att när ett företag regelbundet publicerar innehåll som upplevs som värdefullt, informativt och inspirerande av målgruppen, så skjuter försäljningen i höjden.De flesta är medvetna om vikten av att kommunicera löpande med potentiella kunder. Via en blogg eller ett nätmagasin, via nyhetsbrev och sociala medier som Linkedin, Facebook och Instagram. Ändå är det lätt att det inte riktigt blir av… Tiden räcker ofta inte till och ibland saknas kompetensen inhouse. Det är därför vi finns!

Vi skapar och publicerar innehållet som vinner era kunders förtroende och leder till konverteringar. Vår process är snabb, smidig och flexibel. Med våra content-abonnemang får ditt företag löpande nytt och fängslande innehåll, utan bindningstid, utan risk och framförallt utan krångel. Vi sköter er content marketing – så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.